Bästa mascaran







Helena Rubinsteins Lash Queen. En vansinnigt bra mascara som sitter som berget, vägrar flaga och bygger finaste volym och längd utan att se fulfejk ut.

Särskilda nära håll vinkel för dig gals att se varför jag är kär i den här mascaran.
Mina ögonfransar är böjda naturligt och de hålla upp det riktigt bra.   :)
Jag curl bara dem med hjälp av Shiseido PAPILJOTT gång innan du använder mascaran.
Så lita på mig fungerar det åtminstone för mig!
Jag är definitivt får mer av detta, speciellt jag missade den i leopard print förpackning.
Mascaran bort processen är fortfarande okej dess en vattenfast mascara så du kan inte förvänta sig det kan ta bort mycket lätt. Och även jag inte använder någon remover ögonmakeup, bara rena hela mitt ansikte med olja rengöringsmedel :)
Så det här är min HG mascara för nu, hur är det med dig??

jah har precis köpt en ny och jag är skit glad! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

snygg design var det på den iaf ;D

2010-05-19 @ 14:44:50
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejsan!



Hoppas att allt är bra med dig:)

Den där ska jag testa jag också ;)..



Ha en fortsatt trevlig dag^^



//Ida..

2010-05-20 @ 18:02:08
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0