blush & sun

Min faux tan har gjort ett antal på min hud. Så mycket så att jag gör en vecka av peeling och ge huden en paus från torkar själv garvare. Inte för att jag inte kommer att gå tillbaka till mitt brun utan sol rutin eftersom jag ser ut och känns så mycket mer hälsosamt med ett faux sken. Under tiden är jag sparkar upp det lite med lite mer bronzer.

Mitt senaste bronzer fave är detta behöver från Guerlain, heter Terracotta Blush & Sön Jag kan bära denna skönhet på egen hand, eller flera lager över en mörkare bronzer för den ultimata glöden


Kan du komma över denna pensel? Jag kan inte!

Terracotta Blush & Sun finns i tre perfekt, mycket användbara nyanser: Sun Light, en gyllene persika, sön Kissed, för mer av en Rosey solbränna utseende, och slutligen Sun Tan, en gyllene brons.
jag (felicia) har precis börjat använda det och jag tycker att det är jättebra :)
jag recomenderar den verkligen,
när du har börjat använda den så kan du bara inte sluta:)
den var ganska svår och få tag i för jag har kollat i alla butiker i stan och jag hittade den inte,
så jag fick beställa den och det gick på 1 - 3 veckor för o få det för mig,
varför det tog så lång tid var för att det var få usa och det ta sin lilla tid därifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0