Fundering kring ett nagellack!

Skulle ni fråga mig vad den bästa accoesoraren (stavning?) Så skulle jag svara ; NAGELLACK!
En tråkig svart outfit - färglatt nagellack!
Man kan matcha men alla möjliga färger efter humör/tillfälle.

Ja brukar vilja måla naglarna ganska ofta. Men när jag ska välja färg får jag en lätt ångest panik! Därför att ja har så hiimla många färger att välja emellan. Ska jag ta den här svarta eller den här rosa? Den här färgen kanske är lite för skrikig, kanske lite för mild? Känner ni igen er?

Men idag var det sjuukt roligt haha! Hittade ett ifrån Makeup store i färgen Dolly. Och det såg blått ut, men nu när jag väl applicerde det, då blev det grönt! haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0