glad nyhet!

jag (felicia) har precis fått reda på ett program som man kan göra en header på så en header kommer snart det kan jag lova! :)
förlåt för att vi inte har varit aktiva !
jag ska verkligen bättra mig på det :)
jag hör sett och hört att ni har frågat om min sminkvideo och ja det kommer ta en liten stund att göra den för att jag vill inte att den ska vara 30 minuter lång så jag ska försöka göra den kortare :)
men nu så ska göra lite saker,
jag ska ;
veta vad det blir imorgon.
om jag ska gå på stan eller inte.
och så ska jag planera en resa som jag och min familj ska åka på i sommar! :)
vad ska jag välja ; new york, florida eller thailand :)
kommentera svaren :)
men jag måste nog gå nu så jag säger hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Angelica

Bästa sminkbloggen! Tack för alla tips gullungar :)

2010-05-26 @ 17:02:54
URL: http://enduroscross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0