nya saker.

nu har jag precis fått nya saker, jag fick :
en foundation!
lite mer smink!
ett par nya jeans, 4 tröjor och en bh :)
nya nagellack! :)
och en ny make over sak men jag har inte listat ut hur man gör med den än :)
hårspray från proffs och så fick jag moss med också :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
imorgon ska jag försöka blogga på morgonen,
jag ska försöka att komma upp ur sängen typ vid 4 eller något så jag hinner blogga :)
det jag ska göra imorgon är att;
gå till skolan och gå igenom hela dagen,
och sen ska jag kanske vara med jenna och ha lite mer kul som vi hade idag :)
jag kan ju säga att ingen har så roligt som jenna och jag har :)
men nu så ska jag sova och få lite godnatt sömn i mig så jag kan vakna pigg imorgon!
hejdå alla som läser denna blogg :)
kommentera lite också:)
säg till era vänner och ovänner att dom ska kolla på bloggen för det skulle vara kul och ha lite mer läsare :)
ha det så gott nu hejdå :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha felicia!

men tack för att du rekommenderade bloggen till mig!

jag ska skicka den till alla mina kontakter och så kommer ni att få mer läsare! :))

jag älskar eran blogg <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-18 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0