på tisdag.

...kommer det komma upp en video där jag visar allt smink jag har i mitt rum och lite i mitt andra rum!
imorgon så ska jag försöka att skriva lite på morgonen om vad jag har på mig och försöka ladda upp en bild..
idag var jenna och jag på hageby och kollade runt lite!
först så ville hon att vi skulle äta och massa men sen så kom vi in på en del som jag inte visste fanns i hageby,
och maten på den resturangen kostade ju jättemycket så jag trodde att det skulle bli jättemycket på "talriken" (ursäkta stavningen) och jag tyckte det var dyrt där!
sen så gick vi in till glitter och kollade lite på ringar och halsband, för min del blev det en ring, som nästan ser ut som en förlovnings ring :)
sen när vi gick utanför teknik magazinet så kollade jenna på en skylt som stod utanför och sa: billigt och påminn mig att jag måste köpa den!
efter hon hade kollat lite så gick vi till ett café som vi skulle fika på och då tog jag varm chocklad med marsmallows och en hallonpaj, Jenna tog varm chocklad med marsmallows och en kokos sak till jag v et inte vad den heter:)
men det roligaste med allt var ju att när jenna hade tagit en "klunk" av chokladen så kollade jag på henne! :)
och hon hade ju en så rolig min och så sa hon att hennes marsmallows fräter på hennes tunga och så började vi skratta och vi fick ont i magen efter det :)
det var vad vi hade gjort idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0